Informacje

FAQ

Sprawdź czy wprowadziłeś poprawne dane do logowania. Pamiętaj, że w nazwisku możesz używać polskich liter.

Twoim loginem jest wyłącznie nazwisko (nie imię i nazwisko), a hasłem Twój numer karty.

UWAGA! jeżeli otrzymałeś kartę z ręcznie wypisanym nazwiskiem to przy pierwszym logowaniu Twoim loginem jest "HOMEPROFIT", a hasłem numer karty. 

Instrukcja pierwszego logowania z kartą in blanco tutaj

Po uzupełnieniu danych w formularzu, przy kolejnym logowaniu używasz już nazwiska jako login.

Zawsze na manualu krok po kroku wyjaśniamy, jak się logować, dlatego zachęcamy do postępowania zgodnie z opisem.

Jeżeli nadal masz problem z zalogowaniem skontaktuj się z nami kontakt@homeprofit.pl, tel: 511 12 13 12

E-mail weryfikujący powinnien przyjść w ciągu kilku sekund.

Jeżeli nie otrzymałeś od nas wiadomości sprawdź folder SPAM, a następnie skontaktuj się z nami

Kiedy posiadasz już kod aktywacyjny, kartę możesz zamówić poprzez zakładkę "Użyj kod aktywacyjny". Kod należy wpisać w polu "Podaj numer Twojej karty". Następnie uzupełnij formularz i kliknij przycisk "Aktywuj kartę".
Dokładna instrukcja tutaj.

Oczywiście, że tak! Wyrobienie duplikatu nie wiąże się z żadnymi kosztami dla Ciebie.

Napisz na karta@homeprofit.pl i podaj swoje imię i nazwisko oraz od kogo otrzymałeś/aś swoją kartę. Pamiętaj również aby podać adres do wysyłki.

Karta jest bezterminowa. Możesz z niej korzystać ile chce i jak długo chcesz.

Przejdź do strony: Aktualności
Przejdź do strony: Newsletter
Przejdź do strony: Dla prasy
Przejdź do strony: Opieka posprzedażowa na rynku nieruchomości
Przejdź do strony: Home Profit i dom.gratka.pl łączą siły
Przejdź do strony: Jak oszczędzić na wykończeniu mieszkania? - wywiad z Dyrektor ds.sprzedaży i marketingu Home Profit Polska
Przejdź do strony: Wspólna promocja eurobanku i Home Profit
Przejdź do strony: Regulamin
Przejdź do strony: Polityka prywatności