Informacje

Przejdź do strony: FAQ
Przejdź do strony: Aktualności
Przejdź do strony: Newsletter

Dla prasy

 

 

Obsługą media relations
Programu Home Profit zajmuje się:

Magdalena Górzna-Jaromin

tel: +48 789 376 656

mgj@homeprofit.pl

 

  • 5 marca 2015

    Wspólna promocja eurobanku i Home Profit

  • 30 maja 2014

    Opieka posprzedażowa na rynku nieruchomości

  • 27 maja 2014

    Jak oszczędzić na wykończeniu mieszkania? - wywiad z Dyrektor ds.sprzedaży i marketingu Home Profit Polska

  • 14 maja 2014

    Home Profit i dom.gratka.pl łączą siły

Wspólna promocja eurobanku i Home Profit

1 marca 2015 roku eurobank wprowadził do swojej oferty nową promocję kredytu hipotecznego pod hasłem "W parze taniej" z obniżonymi, konkurencyjnymi na tle rynku marżami. Oferta kierowana jest do klientów, którzy przystępują do umowy kredytu wspólnie z inną osobą lub mogą się wykazać minimum dwoma źródłami dochodu.

Dodatkowy bonus - karta Home Profit

Nowością dla klientów korzystających z oferty kredytów hipotecznych bezpośrednio w placówkach eurobanku jest możliwość przystąpienia do programu rabatowego Home Profit. Liczne zniżki w ramach programu pozwalają na tańsze wykończenie mieszkania. Kupon z unikalnym kodem aktywacyjnym, umożliwiający wyrobienie karty członkowskiej programu rabatowego Home Profit, można otrzymać w placówce banku po podpisaniu umowy kredytu hipotecznego. Promocja z programem rabatowym obowiązuje do 31.08.2015 r.

Sprzedaż premiowa "Kredyt hipoteczny z kartą Home Profit" obowiązuje od 01.03.2015 r. do 31.08.2015 r. 

 

Kupon z unikalnym kodem aktywacyjnym upoważniający do wyrobienia karty członkowskiej programu oszczędnościowego Home Profit prowadzonego przez Home Profit Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu otrzymają Klienci, którzy złożą wniosek o kredyt hipoteczny bezpośrednio w Placówce Banku w okresie obowiązywania Sprzedaży premiowej oraz zawrą z Bankiem umowę kredytu hipotecznego.

Szczegóły oferty, w tym Regulamin Sprzedaży premiowej "Kredyt hipoteczny z kartą Home Profit" dostępne są w placówkach Euro Banku S.A. oraz na www.eurobank.pl

 

Opieka posprzedażowa na rynku nieruchomości

Zgodnie z raportem GUS podsumowującym rok 2013 sytuacja na rynku budownictwa mieszkaniowego po trwającym jeszcze na początku roku okresie spowolnienia, ulega regularnej poprawie. Koniec roku zaznaczył się wzrostem wyników sprzedaży - liczba mieszkań sprzedanych w 2013 r. na rynku pierwotnym była większa o 17% w porównaniu do roku poprzedniego. Optymistyczne wyniki sprzedaży, czy wprowadzenie programu „Mieszkanie dla Młodych” dają podstawę do przewidywań, że w roku 2014 zainteresowanie zakupem nieruchomości będzie stopniowo rosło.

Osoby, które zdecydują się na zakup nieruchomości na rynku pierwotnym czeka jeszcze kosztowne wykończenie i urządzenie swojego nowego domu. Wybierając dewelopera, warto więc zwrócić uwagę, czy także po sfinalizowaniu transakcji możemy liczyć na wsparcie i dodatkowe korzyści. Nadpodaż ofert na rynku nieruchomości i długotrwałe spowolnienie na rynku budowlanym w ostatnich latach, skłoniły deweloperów do podniesienia standardów obsługi klienta. Chcąc sprostać rosnącym wymaganiom, coraz częściej proponują opiekę posprzedażową. Część deweloperów w cenie lokalu oferuje pomoc architekta lub dostarcza swoim klientom kupony rabatowe do realizacji w wybranych sklepach z branży wyposażenie wnętrz. Niektórzy profesjonalni pośrednicy nieruchomości postanowili pójść o krok dalej i oferują swoim klientom dostęp do platformy rabatowej, oferującej zniżki w sieci kilkuset sklepów.- Każdy klient, który za naszym pośrednictwem dokona zakupu mieszkania lub skorzysta z oferty kredytu mieszkaniowego, otrzymuje prezent w postaci karty rabatowej Home Profit – wyjaśnia Jacek Zalewski, z działu marketingu Home Broker – Dzięki temu, że karta jest ważna bezterminowo możemy zagwarantować naszym klientom zniżki bez względu na to, na jakim etapie budowy inwestycji zdecyduje się kupić mieszkanie.

Program Home Profit oferuje rabaty osobom, które budują, urządzają lub remontują swoje cztery kąty. Pośród sklepów honorujących karty Home Profit są sklepy budowlane (np. Praktiker), meblarskie, wyspecjalizowane w dekoracji wnętrz (Home&You), oraz usługodawców (wykończenie, projektowanie wnętrz). Dlatego nie tylko firmy z branży nieruchomości zdecydowały się wprowadzić go swojej oferty, bezpłatną kartę Home Profit dla kredytobiorcy proponuje także bank Citi Handlowy.

Postanowiliśmy mile zaskoczyć naszych klientów – mówi Andrzej Fluderski, dyrektor ds. produktów hipotecznych Citi Handlowy - Dając im możliwość skorzystania z rabatów nawet do 50% w ponad 700 sklepach na terenie całej Polski z kartą Home Profit, dziękujemy za zaufanie i wybór właśnie naszej oferty. Zniżki można wykorzystać w wielu punktach na każdym etapie aranżacji domu lub mieszkania. Wierzymy, że dzięki temu nasi klienci będą mogli jeszcze dłużej cieszyć się z decyzji o zakupie własnego M. Analizując koszty, jakie ponosi nabywca mieszkania w stanie deweloperskim, aby przystosować je do swoich potrzeb okazuje się, że zniżki na wyposażenie to spora największa przysługa jaką deweloper może oddać swojemu klientowi. Koszt wykończenia nowego mieszkania trudno oszacować precyzyjnie. Realne wydatki mogą nawet dwukrotnie przekroczyć pierwotnie planowane. Dlatego oprócz dobrze przygotowanej listy zakupów i planu działania warto zorientować się jakich ulg i promocji możemy oczekiwać, aby maksymalnie umniejszyć koszty remontu. Kwota, jaką statystyczna rodzina planuje przeznaczyć na wyposażenie nowego mieszkania o powierzchni ok. 45 m2 wynosi średnio 52 000 zł. Przy rabatach na poziomie 15% oszczędność może wynieść ponad 7500 tys. zł.

Deweloperzy, którzy postanowili zadbać o swojego klienta po zakończeniu transakcji mają do dyspozycji również benefity o charakterze niefinansowym. Rosnąca z roku na rok świadomość konsumentów na rynku nieruchomości pociąga za sobą długo oczekiwane zmiany w podejściu do powstających inwestycji. Nowe nieruchomości przestają być traktowane wyłącznie jako metraż na sprzedaż, w zamian często zyskują miano enklawy, własnej przestrzeni, oazy itp. , ponieważ coraz więcej deweloperów zachęca do zakupu mieszkania dbając o tzw. wspólną przestrzeń użytkową i otoczenie inwestycji.
Inwestor często zobowiązuje się wykorzystać należące do inwestycji lokale użytkowe w celach odpowiadających potrzebom mieszkańców. Tym sposobem na budowanych osiedlach znajdują swoje miejsce nie tylko sklepy spożywcze, czy banki, ale również kluby fitness, przedszkola, czy kluby malucha. Takie rozwiązanie mimo, że dodatkowo płatne może bardzo ułatwić życie zapracowanym rodzicom. Na nowopowstałych osiedlach deweloperzy stawiają nie tylko ławki i place zabaw, ale również zapewniają miejsce na wspólne urządzenie grilla, urozmaicają place fontanną, obsadzają drzewami tworząc więcej miejsc przeznaczonych do wypoczynku i integracji mieszkańców.

Świadome kształtowanie opieki posprzedażowej stanowi dodatkową korzyść dla klienta, oraz pozytywny kierunek rozwoju dla dewelopera. Każde jego działanie, które ma na celu wspierać klienta już po zakupie nieruchomości, oraz umożliwia budowanie lokalnej społeczności wzmacnia pozycję marki i służy budowaniu długofalowych relacji.

 

Więcej informacji udziela

Magdalena Górzna-Jaromin

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Profit

tel. +789 376 656

mgj@homeprofit.pl

Jak oszczędzić na wykończeniu mieszkania? - wywiad z Dyrektor ds.sprzedaży i marketingu Home Profit Polska

O tym jak i ile można zaoszczędzić na wykończeniu mieszkania dzięki programowi rabatowemu Home Profit mówi Magdalena Górzna-Jaromin, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Home Profit.


Zacznijmy od pytania fundamentalnego: czym właściwie jest Home Profit? 

Home Profit to program rabatowy, który pozwala posiadaczom karty Home Profit korzystać ze zniżek w naszych punktach partnerskich. Skąd taka idea? 

Inspiracją dla stworzenia programu rabatowego z branży wnętrzarskiej była sytuacja w jakiej znajdują się osoby świeżo po zakupie mieszkania. Stwierdziliśmy, że przydałoby się im narzędzie, dzięki któremu mogliby zaoszczędzić tysiące złotych na jego wyposażeniu. Zakup nieruchomości to ogromne wyzwanie finansowe, dlatego postanowiliśmy podarować naszym uczestnikom małego pomocnika, jakim jest karta Home Profit, pozwalająca znaleźć oszczędności na każdym etapie adaptacji mieszkania.

Najważniejszą cechą Home Profit jest…? 

Prostota użytkowania. Nasz uczestnik otrzymuje rabat każdorazowo za okazaniem karty, bez zbierania punktów, bez drukowania kuponów. Co więcej, karta jest bezterminowa, więc zmartwienie, czy zdążymy skorzystać z rabatu, także nam odchodzi. Dodatkowo mając jedną kartę do ponad 700 sklepów oszczędzamy miejsce w portfelu. 

Na jakie rabaty mogą liczyć posiadacze karty Home Profit/uczestnicy programu? Jakie są korzyści tego rozwiązania? 

Rabaty wahają się w przedziale od 5 do 50%. Najczęściej są to rabaty na wszystkie oferowane przez daną markę produkty/usługi. Są to rabaty stałe i bezterminowe, co oznacza, że obowiązują tak długo, jak dana marka pozostaje marką partnerską Programu. 

Ponadto od początku roku intensywnie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami  dla naszych użytkowników. Między innymi wprowadziliśmy "Oferty specjalne”, dzięki którym nasz uczestnik może skorzystać z dodatkowych, terminowych promocji przygotowanych specjalnie dla posiadaczy kart Home Profit przez nasze marki partnerskie.

Czy sklepy są otwarte na tego typu promocje? 

Trudno odpowiedzieć jednoznacznie. Oczywiście, że są firmy, które nie są zainteresowane uczestnictwem w programach rabatowych, które mają swoją politykę rabatową i nie chcą faworyzować żadnej grupy klientów. Niemniej nie narzekamy na brak zainteresowania ze strony sklepów i usługodawców.  

Świadomość, jak ważne jest zaistnienie w sieci, oraz bezpośrednie dotarcie do klienta rośnie wśród przedsiębiorców z roku na rok, a sklep, który zostaje naszą Marką otrzymuje od nas możliwość realizacji obydwu tych opcji zupełnie bezpłatnie. Co więcej, ma możliwość dotarcia do osób, których potrzeby zakupowe są ogromne - muszą urządzić nowe mieszkanie i potrzebują praktycznie całego wyposażenia mieszkania w kilku najbliższych miesiącach.

Kim jest Wasz użytkownik? Do kogo kierujecie swoją ofertę? 

Tak, jak wspominałam wcześniej program powstał głównie z myślą o osobach, które urządzają, lub remontują swój dom, ponieważ sklepy zrzeszone w Programie to przede wszystkim sklepy i usługi z branży wnętrzarskiej. Co nie oznacza, że karta nie przyda się po remoncie, kiedy załóżmy postanowimy odświeżyć wnętrze kilkoma dekoracjami, bądź sprawić komuś fajny prezent do domu.

Jak działa w praktyce karta Home Profit? Mam kartę w ręku i co robię…?

Program jest bardzo prosty. Wystarczy okazać kartę przy kasie, aby otrzymać rabat. Nie trzeba zbierać punktów ani kuponów rabatowych. W przypadku sklepów internetowych po zalogowaniu się na naszej stronie www.homeprofit.pl Uczestnik programu otrzymuje kod rabatowy do wpisania w koszyku zakupowym danego sklepu. Rabat otrzymuje się w chwili zakupów- nie trzeba czekać na jego zwrot.

Jak długo trwa program/ważność karty Home Profit?

Kartę Uczestnik otrzymuje bezterminowo. Nie ponosi kosztów uczestnictwa w programie, ani nie musi płacić żadnych opłat członkowskich.

Jakie macie plany na najbliższe lata? Plany co do kolejnych etapów rozwoju?

W tym roku nasz plan rozwoju nabiera ostatecznych i realnych kształtów. Przede wszystkim stale ulepszamy nasz serwis, który wraz z nowym rokiem zyskał nie tylko nową szatę graficzną, ale także ulepszoną wyszukiwarkę marek, czy nowe, ciekawe funkcje dla użytkowników zalogowanych. Na pewno te elementy związane z użytkowaniem serwisu będziemy cały czas dopracowywać, a oferty pojawiające się w nim stale uatrakcyjniać. 

Planujemy również dodanie zupełnie nowych funkcjonalności do naszego serwisu, oraz znacznie poszerzyć naszą współpracę ze sklepami internetowymi. Jak dotąd wśród naszych Marek przeważały sklepy stacjonarne, jednak zdecydowanie będziemy równoważyć listę naszych ofert rabatami w sklepach www, aby klienci preferujący zakupy on-line także mieli duży wybór. Ponadto współpraca z sklepami www pozwala na większą elastyczność i stawia przed nami nowe możliwości. 

Nie chciałabym jednak zdradzać za wiele, dopóki nasze pomysły nie zostaną zrealizowane. Proszę trzymać za nas kciuki i czujnie obserwować zmiany, które systematycznie pojawiają się na naszej stronie www.


Rozmawiał: Artur Osak
dom.gratka.pl 

Home Profit i dom.gratka.pl łączą siły

Już niemal 20 tysięcy osób ma w swoim portfelu kartę Home Profit i korzysta z niej, aby obniżyć koszty budowy czy urządzenia domu lub mieszkania. Wszystko to korzystając z rabatów oferowanych przez ponad 700 sklepów.

Twórcy programu właśnie rozpoczęli współpracę z serwisem dom.gratka.pl, który jako pierwszy w Polsce wzbogacił standardową ofertę o kartę rabatową dla swoich klientów.

Home Profit to program rabatowy, który od 3 lat wyznacza trend uznając, że klientom rabaty po prostu się należą. - Programy lojalnościowe dla swoich klientów wprowadza coraz więcej firm, co przekłada się na ilość kart, które klienci muszą przechowywać w swoich portfelach – mówi Magdalena Górzna-Jaromin, Dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu Home Profit.

- Razem z ilością kart mnożą się zadania czy czynności, które klienci muszą wykonać, by dostać rabat. Ale nikt nie ma na to czasu. W Home Profit uznaliśmy, że klienci od razu zasługują na rabat i nie muszą spełniać żadnych wymagań, takich jak zbieranie punktów – dodaje Górzna-Jaromin.

Koncepcja okazała się na tyle dobra, że karty do swojej oferty wprowadzają nawet banki czy podmioty, które wcześniej miały swoje autorskie programy rabatowe. Tak zrobił między innymi bank Citi Handlowy.

Programy lojalnościowe to często mydło i powidło, czyli rabaty wszędzie i nigdzie jednocześnie. Home Profit skupia się na branży wykończenia i wyposażenia wnętrz i swoje działania kieruje do klientów związanych z szeroko pojętą branżą nieruchomości. Średni koszyk zakupowy posiadacza karty to około 40 tysięcy złotych, dzięki karcie dobrych kilka tysięcy złotych jest w stanie zaoszczędzić. Home Profit nie zarabia na prowizjach od transakcji, dlatego użytkownicy kart na dzień dobry mogą liczyć na niemałe rabaty - średnio na poziomie 15%.

Karty Home Profit jeszcze do niedawna można było otrzymać kupując nieruchomość za pośrednictwem jednego partnerów programu – banku, udzielającego kredytu, deweloperów czy agencji sprzedaży nieruchomości. Wśród nich znajdują się Home Broker, Open Finance, Wydawnictwo Murator czy wspomniany Citi Handlowy. Od niedawna kartę można również kupić za pośrednictwem strony homeprofit.pl, oraz korzystając z usług serwisu dom.gratka.pl.

- Serwis Dom.Gratka.pl jest jedynym spośród działających w Polsce serwisów z ogłoszeniami nieruchomości, udostępniającym karty rabatowe Home Profit swoim partnerom biznesowym - biurom nieruchomości oraz deweloperom. Zakup domu lub mieszkania od partnera oferującego kartę Home Profit, to realna oszczędność finansowa. Rabaty w sklepach takich jak: Praktiker, Home&You, Kler, biorąc pod uwagę uśrednione nakłady finansowe na remont, wykończenie i wyposażenie nieruchomości, stanowią często realną - mówi Adam Jabłoński, Kierownik Zespołu Handlowego Dom.Gratka.pl

Warto zatem patrzeć na nieruchomości, które upominek w postaci karty Home Profit mają w standardzie, nieco cieplejszym niż zazwyczaj okiem – dodaje Adam Jabłoński.

Jeżeli rozglądasz się za mieszkaniem karta rabatowa to dodatkowa korzyść, którą warto mieć na uwadze.
 

Więcej informacji udziela

Magdalena Górzna-Jaromin

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Home Profit

tel. +789 376 656

mgj@homeprofit.pl

Przejdź do strony: Opieka posprzedażowa na rynku nieruchomości
Przejdź do strony: Home Profit i dom.gratka.pl łączą siły
Przejdź do strony: Jak oszczędzić na wykończeniu mieszkania? - wywiad z Dyrektor ds.sprzedaży i marketingu Home Profit Polska
Przejdź do strony: Wspólna promocja eurobanku i Home Profit
Przejdź do strony: Regulamin
Przejdź do strony: Polityka prywatności